آخر دنیا

من هم مثل شما ، مثل همه باور ندارم که دنیا ;کمتر از یک هفته دیگه تموم میشه....
ولی یه نکته هست که خیلی جالب و خیلی وحشتناکه ....
هیچ کس حاضر نشد کوچکترین تغییری تو رفتارش ایجاد کنه.....
هیچ کس حاضر نشد 1 درصد احتمال بده ......
همه هنوز به شکستن دل همدیگه ادامه میدیم و خودمون رو بی تقصیر میدونیم...
همه هنوز یه عالمه حرف تو دلمون مونده....
همه هنوز اونایی که دوستمون دارن رو تو انتظار محبتمون نگه داش

ت
یم......
هنوز تو خیلی از مواقع که میتونستیم به کسی کمک کنیم کوتاهی میکنیم...
هیچ کس یه ذره از غرورش کوتاه نیومد........
و.......
نه تو این یک سال که این بحث داغ بود نه حتی تو این یک ماه و نه حتی تو این چند روز .....
مهم نیست این قضیه واقعی باشه یا شایعه ولی مثل یه امتحان بزرگ عمل کرد که ما آدما هممون گند زدیم...........

نظرات 3 + ارسال نظر
سکوت ماه سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ب.ظ http://starlessgalaxy.blogsky.com/

آخ گفتین...
اما من بیشتر از این تعجب می کنم که آدم از یه ثانیه بعدش که ممکنه به هزارو یک دلیله براش آخر دنیا باشه و از این دنیا بره نمی ترسه اما از نمی دونم 2 سال چند سال بعدش که میگن پایان دنیاست وحشت می کنه...
اما به قول شما با این حال یه ذره هم اخلاقشو عوض نمیکنه...

ضحا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.khasteyetanha.blogfa.com

واقعا ای کاش همه یه تغییری تو رفتارشون ایجاد میکردن من از اونی که دوسش داشتم وناراحتش کرده بودم عذرخواهی کردم ولی اون منو نبخشید.....!!راستی به وبم یه سری بزن دوست داشتی نظربذار

زینب حاجی عرب چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://hazrateroghayeborkhar.loxblog.com

سلام
جالب بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد