پـَـَـ نــه پـَـَــــ ( 4)

میگه لباساتو انداختی تو وان بشوری؟

پ نه پ می‌خوام سوراخاش پیدا شه پنچریشونو بگیرم!

 

ساعت 10 شب رسیدم خونه, بابام میگه الان اومدی خونه؟

پ نه پ دو ساعت پیش اومدم الان تکرارش داره پخش میشه!

 

رفتم داروخونه به یارو میگم شامپو ویتامینه می‌خوام! طرف با یه قیافه حق به جانب که مثلا خیلی حالیش میشه و من چیزی حالیم نیست ، با یه حالتی غمزه مانند میگه شامپو واسه موهات دیگه؟

پ نه پ شامپو ویتامینه واسه فرش میخام که گل هاش سریع رشد کنن!

پلیس ماشینو خوابونده .رفتم خلافی و جریمه دادم، کاراشو کردم، بعد رفتم پارکینگ تحویلش بگیرم. مسوولش میپرسه: اومدی ماشینو ببری؟

پ نه پ  اومدم ملاقاتش! براش 2 نخ سیگار آوردم تنهایی بهش بد نگذره!

 

ته صف نونوایی وایسادم. یارو میاد میگه شما هم تو صفی؟

پ ن پ نقش زنبیلو بازی میکنم منتظرم صاحابم بیاد!

 

ایستادم جلو خودپرداز پول بگیرم طرف میگه: منتظرید پول بگیرید؟

پ نه پ دوستم رفته جلوی اون یکی خودپرداز منتظرم کانکت بشه کانتر بازی کنیم!


رفتم داروخونه دفترچه بیمه رو دادم دست مسئولش میگه دفترچه بیمته

پ نه پ دفتر مشق اول ابتداییمه دادم ببینی توش چند تا صد آفرین داره!

 

تو آزمایشگاه پشت در دستشویی تو صف ایستادم خانومه اومده میگه: شما هم میخواین آزمایش بدین؟

پ نه پ اومدم بقیه مریضا رو سرپا بگیرم!

 

به فروشنده میگم اقا پایه گیتار میخوام. میگه برای گیتار؟

پ نه پ میخوام پایه باشه اخر هفته ها با هم بریم دربند!

 

تو حیاط آتیش روشن کردم. داداشم میگه میخوای کباب بزنی؟

پ نه پ دارم با سرخپوستای ونزوئلا تبادل اطلاعات سیاسی میکنم!

 

می گم، انتخابات بعدی رو تحریم می کنیم، میگه: یعنی شرکت نمی کنی؟

پ نه پ بهشون جنس و قطعات نمی فروشیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ق.ظ

سلام .دست شما درد نکنه.واقعا وبلاگت به من که خیلی روحیه میده.واااااااااااااقععععااااااااااا دستت درد نکنه

PaRi شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

سلام! طبق معمول عالیییییییییییییییییییییییییییی بود! مردم از خنده! معلوم نیست از کجا اینارو پیدا می کنی! هرروزم که آپی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد