روانشناسی اسم مریم

مریم maryam
مریم نام گلى خوشبو و سمبل پاکى است.
اگر تا به حال فکر مى کرده اید خانم ها در امور مادى و به خصوص روابط تجارى همیشه پشت سر مردها قرار داشته اند، مریم این فرضیه شما را به طور کلى باطل خواهد کرد. او به همان خوبى که مادیات و مسائل مربوط به آن را درک مى کند، توانایى انجام امور تجارى و هدایت کردن دیگران را نیز داراست. بنابراین شغل مناسب براى او مدیریت یک شرکت یا سازمان است. از آنجا که مریم شم اقتصادى خوبى دارد، تنها چیزى که تضمین کننده بدون قید و شرط موفقیت اوست بالا بردن آستانه تحملش مى باشد. در این صورت خواهید دید که مریم به لحاظ موفقیت در کار تجارت چندین و چند پله جلوتر از دیگر آقایان قرار خواهد گرفت.

مریم طبیعتاً اهل عمل است و کمتر شعار مى دهد. اما در عین حال پیچیدگى هاى خاص وجود او را هیچ کس درک نخواهد کرد. بعلاوه مریم دوست دارد در محیطى قرار بگیرد که با افراد موفق و پیشرو قرار داشته باشد. معلوم نیست این خواست مریم است که باعث مى شود شخصاً در اطراف اینگونه افراد قرار بگیرد، یا اینکه طبیعت نیروى جذب کننده خاصى به مریم بخشیده که اینگونه افراد را به سمت خود جلب مى کند.
یکى از نیازهاى اصلى مریم ارتقاى سطح زندگى اش مى باشد و تصور مى کند ارتباط با افراد موفق مى تواند چنین شرایطى را براى او فراهم کند. این وضعیت براى مریم بسیار مهم و حیاتى است و به او احساس بهترى نسبت به زندگى مى دهد.
آشنایى با افراد با نفوذ هم جزو علایق خاص مریم به شمار مى رود که بى ارتباط با طبیعت مادى او نیست. اما مریم براى اینکه بتواند اثر خوبى بر شخصیت هاى مهم دور و برش بگذارد یک قانون غیر قابل تخطى دارد: همیشه مرتب لباس مى پوشد و ظاهرش آراسته است. بودن در جمع به عنوان راهى براى پیدا کردن ارتباطات جدید نیز برایش اهمیت خاصى دارد. اما این خصوصیات باعث مى شود زندگى خانوادگى اونیز شکل متفاوت داشته باشد. مریم هر روزش را باید بهتر از دیروز بگذراند. بنابراین پیشرفت ـ و یا حداقل تلاش براى پیشرفت و بهبود شرایط ـ چیزى است که براى مریم از نان شب هم واجب تر است.
البته بخش مهمى از پیشرفت هاى او مدیون خوش بینى بیش از اندازه اوست و بدون این خوشبینى، مریم به هیچ عنوان قادر نبود با مشکلات روبرو شود و آنها را پشت سر بگذارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

جوری که تو وبلاگ زدی فکر نکنم بیکار باشی

maryam پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ق.ظ

ممنون, THANKS , خیلی جالب بود .در مورد بهنام هم همین طور
باز هم ممنننننننننون .

maryam شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ

مریم قلب مهربانی دارد و نیاز دیگران را به خوبی حس می کند و به آن اهمیت می دهد و می خواهد به دیگران کمک کند ٬ اما در ابتدا منتظر می شود تا ببیند کسی دیگری پیدا می شود که پیش قدم شود چون دوست ندارد پول و وقت خود را صرف چیزی کند که نیازی به آن نیست. اما اگر دریابد که کس دیگری آستین خود را بالا نزده است آنگاه در آخرین لحظه دست به کار می شود . او می گذارد که دو بار زیر آب فرو روید ٬ ولی بار سوم شما را نجات می دهد . او خیلی رئوف است و نمی گذارد غرق شوید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد