با هم بخندیم


اگه تو یخچال آب خنک نباشه بخوای از شیر آب بریزی، نیم ساعتم وایسی آب خنک نمیشه
فقط کافیه آبگرمکن خراب بشه و آب گرم بخوای!
از شیر آب یخی میاد که آلاسکا پیشش صحرای کربلاس !!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

رفتم داروخونه یه قرص ضد حساسیت گرفتم.
تو عوارض جانبیش نوشته: سردرد، سرگیجه، نفخ، حالت تهوع، اختلال در خواب، دو بینی، اختلال در تشخیص، نارسایی کبد، نارسایی کلیه، نارسایی قلب، سکته قلبی، سکته مغزی، مرگ ناگهانی ! ! !
فکر کنم اگه سیانور می گرفتم، عوارضش کمتر بود : l

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

با این نرخ سکه دیگه دختر مذهبی هم نمیشه گرفت، ۱۴ تا سکه هم زیاده!
باید یکی و پیدا کنیم به ۵ تن راضی باشه ..!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

یکی از آرزو هام اینه که سوار یه ماشین بشم بگم آقا اون ماشین جلویی رو تعقیب کن،
بعد یارو هم بگه : برو گم شو پایین بابا ، ما دنبال شر نمیگردیم …
هیچی دیگه منم پیاده شم برم !

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

بچه داداشم ۶ سالشه خورده بود زمین گفتم بیا بوسش کنم خوب شه برگشته میگه : نمیخوام تو زندگی زخم هایى هست که فقط یه نفر خاص باید بوس کنه تا خوب شه!!! :) ))
اینا بچه نیستن که افعین :|

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

یه دوس دخدر هم نداریم ازمون بپرسه غیر از من چندتا جی اف داری؟
مام بش بگیم عزیزم با اینکه خیلیا منو میخوان اما من فقط تورو میخوام !
بعدش اونم ذوق مرگ شه پرواز کنه و گیر کنه تو پنکه سقفی تیکه تیکه شه بمیره از شرش راحت شم کصصافط!!!


❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

مامانم سیم کارتشو در آورده میگه فک کنم داره میسوزه
نیگا رنگشم داره عوض میشه!!!! :|
****

یه زمان ملت کارشون که با کامپیوتر تموم میشد روی کیبورد و مانیتور و کیس کاور می کشیدن!
یعنی در حد رو مبلی پذیرایی!
این روزا وقت نمیشه بدبختو خاموش کنیم خنک شه!!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین،
بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته …؟؟؟
حالا تابلوئه که ۵دقیقه بیشتر نخوابیدیا ! فکر میکنن ما خریم … !!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

سه تا پشه رو دیوار حموم بودن، حمله کردم و دوتاشون رو کُشتم. اون یکی که زنده موند فرار کرد رفت تو هواکش..حالا نمیدونم خودکشی کرده.! یا رفته بقیهشون رو خبر کنه، شب بریزن سرم…
خیلی اضطراب دارم…:|

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

یارو صبح تا شب تو خیابون مخ میزنه، شب تا صب تو فیس بوک…
بعد میگه دنبال نیمه گمشده ام میگردم!!
آخه لامصب پازل هزار تیکه هم بودی تا حالا تموم شده بود!!!

 

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

ای خدا . . .

واسه همه سوژه های خوشتیپ و خوشگل می فرستی ایمانشونو امتحان کنی

واسه من پشه می فرستی اعصابمو تست کنی ؟

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤
دقت کردید هر وقت تو زندگیتون یه روزنه امید پیدا میشه

سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش !!!

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

در نظر دارم با یه دختر عرب ازدواج کنم و اسم بچمو بذارم خلیج پارس تا به مملکتم خدمت کرده باشم… در این حد فداکارم من…

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

تلویزیون داره تبلیغات موسسه کودکان نابغه رو نشون میده، مرده تو تبلیغ میگه استـــعداد کودک شما در چیست؟ مامان من خیلی جدی میگه در خــــر بازی ! :|
جای هیچ حرفی واسم نمونده :|

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

امروز بابابزرگم زنگ زده خونه با من صحبت میکنه
یهو برگشت بهم گفت : نمیدونم چی شده تازگی ها خیلی آشغال شدی!!!!!!!!!!
من :جان!!!!!!!!!!! چی کار کردم مگه؟؟؟
میگه: کاری نکردی عزیزم زنگ زدم به موبایلت آشغال بود!!
من :|

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

بابابزرگم باغ داره امروز واسمون گوجه اورده بود، برگشته به مامانم میگه:
گوسفندام دیگه گوجه نمیخورن اوردم واسه شما:|

❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡❤♡ ❤♡❤♡❤

نظرات 2 + ارسال نظر
فافا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://bazyrozegar.blogfa.com/

دارو عبارت است از عوارضی جانبی که بعضا اثرات درمانی هم دارد
برای رفع این عوارض جانبی داروهای دیگری تجویز می شوند که
خود این چرخه را تا نابودی کامل بیمار طی می کنند

یه هم باشگاهی-دخترونه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام.میگماچقدخوب ازباشگاه پروازمتن کپی میکنی!تاحالاپیام دادی که درج بشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد