نحوه سوال پرسیدن

در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد: «فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟»
ماکس جواب می دهد: «چرا از کشیش نمی پرسی؟»
جک نزد کشیش می رود و می پرسد: «جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن هستم، سیگار بکشم.»

کشیش پاسخ می دهد: «نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است.»
جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند.
ماکس می گوید: «تعجبی نداره. تو سئوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم.»
ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: «آیا وقتی در حال سیگار کشیدنم می توانم دعا کنم؟»
نظرات 2 + ارسال نظر
حقیقت چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

خوب فیلتر شدی که شدی برو فیلترینگ رفع فیلتر کن دیگه اینترنت این جور مشکلات رو هم داره

مهران سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ http://diaco.blogsky.com

نمی دانم نوشته ات از کیست ولی من هم با سیگار دعا می کنم .می شود راستی ارزو کردم که کشف کنم حکایت منرا چه کاتبی نوشته که تاابد با دودش روزکنم.به ما سری بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد