استقلال و پرسپولیس

مادوتاقهرمانی آسیاداریم شماچی؟
لنگی:خب ماهم 6تازدیم
ss:ما22باربردیم شما 17بارحالاچی میگی؟
لنگی: خب ما هم 6تازدیم
ss: مارفت وبرگشت بردیمتون...
لنگی: خب ماهم 6تازدیم
ss: علی سامره ثانیه 30بهتون گل زده
لنگی:خوب ما 6تاگل زدیم
ss:ما 5بارقهرمان جام حذفی شدیم شما 4 بار ؟
لنگی:خوب ما 6 تا زدیم
ss: مادر بین350 تیم برتر فیفا 212 امیم ولی شما اصلا تو رده بندی نیستید؟
لنگی:خوب ما 6 تا زدیم
ss:ما از الغرافه قطر 5 - 0 نباختیم
لنگی:خوب ما 6 تا زدیم
ss:حالت خوبه؟
لنگی:خب ما 6تا زدیم

نظرات 2 + ارسال نظر
۶ دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

خوب ۶تا زدن چیکارشون داری؟

باشماق چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

من اولش استقلالی بودم
بعد تراکتوری شدم
آخه من طرفدار فقط فقط قلعه نوعی هستم
علی دایی هم خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد