اگه روزی ...!

اگر روزی تهدیدت کردن بدان در برابرت ناتوانند...

اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست...

اگر روزی ترکت کردن بدان لیاقت با تو بودن را نداشته اند...

نظرات 4 + ارسال نظر
شکسته بال پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ق.ظ http://manodelamtanha.blogsky.com/

مهیار پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:22 ق.ظ http://www.shabederaz.blogsky.com

سلام اقا بهنام نمیدونم ممن ویادت هست یا نه همیشه واست پست میزاشتم وبلاگ نویس نبودم با وبلاگت کلی حال کردم ساختم تا باهات لینک بازی کنم گمت کردم 3 سال گذشته دوباره پیدات کردم رفتم سراغ یه وبلاگ دیگه

اقا من یه جورایی وبلاگ نویسیو مدیون شما هستم

تا دیدم زدی بیکار بودم اومدم وبلاگ زدم خیلی خوشحال شدم اسمت و که خوندم شک کردم ولی از محتویاتت گفتم خودشه قبلا قالب ترنج و داشته فکر کنم چون طرحش نارنجی بود داداش به ما هم سر بزن

یا علی

باشماق جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

اگه روزی خیانت دیدی بدان عاملش خودت بودی
اگه روزی ترکت کردن بدان لیاقت آنرا داشته ای

ریحانه شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

وقتی اصلا بهش فک نمی کنی میاد و میگه بهت فک میکنه و بعد شروع میکنه به هر طریقی سر صحبتو باز کردن و همش جلوت سبز میشه ......... و بعداز همه ی اینا تو میمونی و فکرش تو تنهاییات که تا حالا با هیشکی قسمت نکردی و اون میشه اولین .... دفعه ی بعد که اتفاقی می بینیش ... می بینتت و نگات میکنه و مکث ... ادامه میده به حرف زدن با دوساتش...و حالا تو بهش فک می کنیو اون !!! تو فکر کیه اینبار.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد