طالع بینی خورشیدی ،مصری، هندی متولدین تیرماه

طالع بینی خورشیدی متولدین تیرماه  :

 ویژگی‌ها و خصوصیات‌ کلی
عاطفی‌، احساساتی‌، با محبت‌ و مهربان،‌ درون‌ بین‌ و خلاق،‌ هوشیار و محتاط، محافظه‌کار و دلسوز.

  جنبه‌ منفی شخصیت
دمدمی‌، بی‌ثبات‌، بدخلق‌ و عبوس،‌ زود رنج‌، حساس‌ و نازک‌ نارنجی‌، وابسته‌ و حالت‌ چسبندگی‌ داشتن‌.

  توضیحات عمومی
شخصیت‌ متولدین‌ تیر ماه‌ در منطقه‌ البروج‌ بی‌‌ثبات‌ترین‌ محسوب‌ می‌شود. آنها می‌توانند به‌ سرعت‌ از حالت‌ در‌خود‌فرو رفتگی‌، کم‌‌حرفی‌ و کم‌روئی‌ درآمده‌ و تبدیل‌ به‌ اشخاصی‌ پر‌شروشور و اجتماعی‌ شوند. تمام‌ مشاهیری‌ که‌ در این‌ ماه‌ متولد شده‌اند به‌ واسطه‌ همین‌ تغییرات‌ و نوسانات‌ شخصیتی‌ مشهور شده‌اند و به‌مقامی‌ رسیده‌اند. آنها اساساً محتاط و عاشق‌ خانه‌ هستند و در حقیقت‌ آنجا را آشیانه‌ای‌ می‌دانند که‌ امنیت‌ لازم‌ را در آن‌ کسب‌ می‌کنند. مردان‌ متولد تیرماه‌ زمانی‌که‌ احساس‌ می‌کنند نیازمند آرامش‌ و تمدد اعصاب‌ و رهائی‌ از تنش‌های‌ عصبی‌ هستند، به‌ خانه‌ پناه‌ می‌برند و زن‌های‌ متولد تیرماه‌ درون‌ خانه‌ غرایز و امیال‌ قوی‌ مادرانه‌ خود را نشان‌ می‌دهند. متولدین‌ تیر عاشق‌ خانه‌ و خانواده‌ بزرگ‌ هستند. آنها از تمام‌ اهالی‌ خانه‌ حمایت‌ می‌کنند و به‌ آنها عشق‌ می‌ورزند. آنها خواستار خانه‌ای ‌اسرارآمیز و راحت‌ هستند تا در آن‌ خلوت‌ کنند و بینندگان‌ را تحت‌ تأثیر قرار دهند.

این‌ بدان‌ معنا نیست‌ که‌ متولدین‌ تیر ماه‌ اشخاصی‌ غیر‌اجتماعی‌ و نجوش‌ هستند، بلکه‌ آنها در خانه‌ فرصتی‌ مناسب‌ می‌یابند تا تنها باشند و فکر کنند. تا حدودی‌ دوگانگی‌ شخصیت‌ در آنها به‌ چشم‌ می‌خورد. آنها به‌ ظاهر سرسخت‌، قوی‌، پرابهت‌،سرد، مصمم‌، لجوج‌، پیگیر، چسبنده‌، جدی‌، فعال‌، پر انرژی‌، زرنگ‌، درون‌‌گرا و عاقل‌ به‌ نظر می‌رسند و گاهی‌ اوقات‌ دارای‌ دانش‌ و بینشی‌ فیلسوفانه‌ و شهودی‌هستند. اگرچه‌، دوستان‌ صمیمی‌ ممکن‌ است‌ یک‌ شخصیت‌ کاملاً متفاوت‌ از آنها ببینند: افرادی‌ نوع‌ دوست‌، همدرد و دلسوز نسبت‌ به‌ دیگران‌ به‌ خصوص‌ با عزیزانشان‌ و اشخاصی‌ که‌ دوستشان‌ دارند. آنها از آنجائی‌ که‌ افرادی‌ تیز و خلاق ‌هستند در شرایط مختلف‌ می‌توانند با دیگران‌ احساس‌ همدردی‌ کنند.

آنها اکثر اوقات‌ بیش‌ از حد خیالباف‌ و خیال‌‌پرداز هستند و سعی‌ دارند که‌ زندگی‌نامه‌خود را به‌ نحو مطلوب‌ و ایده‌آل‌ با شرایط موجود سازگار و منطبق‌ سازند. آنها قدردان‌، فهمیده‌ و بااحساس‌ هستند و در رشته‌های‌ هنر و ادبیات‌ به‌ خصوص‌ هنر تئاتر و نمایش‌‌نامه‌ نویسی‌ تبحر خاصی‌ دارند. صحنه‌های‌ احساسی‌ و مهیج‌ آنها را به ‌وجد می‌آورند. خودشان‌ از استعداد خطیبانه‌، هنرمندانه‌ و ادیبانه‌ چشمگیر و قابل ‌ملاحظه‌ای‌ برخوردارند. گوش‌های‌ تیز و هوش‌ و استعدادشان‌ برای‌ تقلید باعث‌ می‌شود که‌ سر صحنه‌ خوب‌ کارشان‌ را ایفاء نمایند، گرچه‌ تمایلات‌ و گرایشات‌عاطفی‌ و احساسی‌ آنها گاهی‌ اوقات‌ منجر به‌ این‌ می‌شود که‌ در اجرای‌ نقش‌شان ‌اغراق‌ و افراط کنند. جالب‌ است‌ که‌ در مورد پدیده‌های‌ فراروانی‌ و علوم‌ مکنونه‌ شدیداً کنجکاوند و تحت‌ تأثیر قرار می‌گیرند. آنها اگر بتوانند تضاد شخصیتی‌ درونی‌خود را در مورد کناره‌گیری‌ و خویشتن‌‌داری‌ رفع‌ و رجوع‌ کنند، به‌ بهترین‌ وجهی‌ قادر می‌شوند که‌ حتی‌ الهام‌ بخش‌ یک‌ نسل‌ باشند، چون‌ آرمان‌‌گرا و کمال‌‌طلب‌ هستند. آنها در مشاغلی‌ موفق‌ هستند که‌ بتوانند به‌ این‌ هدف‌ برسند، شخصیت‌ آنها مخلوطی ‌از استقامت‌، پایداری‌، سرسختی‌ و در عین‌ حال‌ ملایمت‌ و نرمی‌ است‌ و در رابطه‌ با احساساتی‌ بودنشان‌ در خیالبافی‌هایشان‌ بسیار عاطفی‌ و رمانتیک‌ هستند. در امر ازدواج‌ خیلی‌ با‌محبت‌ و مهربان‌ هستند ولی‌ احساساتی‌ بودن‌ را کنار می‌گذارند و صادقانه‌ به‌ زندگی‌ مشترک‌ ادامه‌ می‌دهند. آنها هیچ‌‌گاه‌ اولین‌ عشق‌شان‌ را از یاد نمی‌برند و نسبت‌ به‌ خانواده‌ و همسرشان‌ وفادار و صادق‌ هستند و حامی‌ و پشتیبان ‌آنها محسوب‌ می‌شوند. مردان‌ و زنان‌ متولد تیر‌ماه‌ بیشتر دهنده‌ هستند و کمترخواهان‌ گرفتن‌ می‌باشند. در حقیقت‌، یکی‌ از درس‌‌هائی‌ که‌ باید به‌ دقت‌ یاد بگیرند این‌ است‌ که‌ چگونه‌ مؤدبانه‌ و باوقار حق‌ خود را بگیرند. آنها بیش‌ از حد تحت‌ تأثیر اشخاصی‌ قرار می‌گیرند که‌ برایشان‌ احترام‌ قائلند و مسایل‌ عاطفی‌ و احساسی‌ گذرا نیز روی‌ آنها تأثیر زیادی‌ دارند. آنها دوستانی‌ وفادار و صادق‌ هستند که‌ جنبه‌ منفی ‌این‌ وفاداری‌ تعصب‌ بیش‌ از حد به‌ خرج‌ دادن‌ است‌. آنها وطن‌ پرست‌ هستند و نسبت‌ به‌ بیگانگان‌ سرد و دیر‌آشنا و نسبت‌ به‌ دیار و کشورشان‌ شدیداً متعصب‌ ووفادار می‌باشند.

متولدین‌ تیرماه‌ دارای‌ حافظه‌ای‌ قوی‌ هستند و پیشامدها و اتفاقات‌ عمیق‌ و عاطفی‌ راهرگز از یاد نمی‌برند و تا سال‌های‌ سال‌ جزئیات‌ آنها را به‌ یاد می‌آورند. خاطرات‌ کودکی‌شان‌ همیشه‌ در مقابل‌ چشمان‌ آنهاست‌. آنها در حقیقت‌ در خاطرات‌ گذشته‌ها زندگی‌ می‌کنند و همیشه‌ آینده‌ را در تصورات‌ و خیالات‌ خود می‌بینند.

متولدین‌ تیر‌ماه‌ نقطه‌ ضعف‌های‌ نهفته‌ زیادی‌ دارند. ممکن‌ است‌ گاهی‌ اوقات‌ نامنظم‌،عبوس‌، نجوش‌، ترش‌‌رو، مرموز، دمدمی‌، مستعد ترحم‌‌جوئی‌ و آه‌ و ناله‌ به‌ حال‌خود، خودخوری‌ و دچار احساس‌ خود کوچک‌ بینی‌ (که‌ البته‌ اکثر اوقات‌ زائیده‌ ذهن‌خودشان‌ است‌) شوند، با این‌ حال‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند خودشان‌ را گول‌ بزنند وخرسند و خوش‌‌خیال‌ شوند. از آنجائی‌ که‌ ذاتاً جاه‌‌طلب‌ و بلند‌پرواز هستند، گاهی‌اوقات‌ بی‌ملاحظه‌ و خالی‌ از ظرافت‌ می‌شوند. آنها خواهان‌ نظر لطف‌ و توجه‌ دیگران‌هستند. به‌ دلیل‌ آنکه‌ گاهی‌ اوقات‌ بی‌ثبات‌ می‌شوند، نقطه‌ نظرات‌ خود را به‌ سرعت‌عوض‌ می‌کنند و در نتیجه‌ مدت‌ طولانی‌ سر یک‌ کار نمی‌مانند. آنها می‌توانند به ‌راحتی‌ از راه‌ به‌ در شوند بنابراین‌ باید با اعتماد به‌ نفس‌ خوبی‌ که‌ دارند مانع‌ این‌موضوع‌ شوند.

آرمان‌‌گرا و احساساتی‌ بودن‌ آنها باعث‌ می‌شود که‌ حامیان‌ پر و پا قرص‌ و دو آتشه‌ رفاه‌ باشند. مثلاً اگر طرفدار پر و پا قرص‌ یکی‌ از تیم‌های‌ فوتبال‌ باشند، در دنیای‌خیالات‌ و تصورات‌ خودشان‌ با آنها احساس‌ همدردی‌ می‌کند و خودشان‌ را با آنها یکی‌ می‌دانند.

متولدین‌ تیر ماه‌ از توانائی‌‌هائی‌ برخوردارند که‌ در مشاغل‌ گوناگون‌ و متعددی‌ می‌توانند مشغول‌ به‌ کار شوند. از آنجائی‌ که‌ از خواندن‌ و آگاهی‌ یافتن‌ نسبت‌ به‌ افکار دیگران‌ شدیداً به‌ وجد می‌آیند و قادرند به‌ راحتی‌ و با اطمینان‌ حرف‌ بزنند، در مشاغل‌ روزنامه‌نگاری‌، نویسندگی‌ یا سیاستمدار‌شدن‌ موفقند. اگر در امر سیاست ‌بهتر است‌ در حاشیه‌ قرار داشته‌ باشند تا اینکه‌ خواهان‌ مقام‌، قدرت‌ و صاحب‌ نامی ‌باشند، چون‌ به‌ راحتی‌ می‌توانند تحت‌ تأثیر قرار گیرند. آنها در انواع‌ امورات‌اجتماعی‌ موفقند و می‌توانند به‌ استخدام‌ رسمی‌ انواع‌ وزارتخانه‌ها درآیند. مشاغلی‌ که ‌مستلزم‌ مراقبت‌ از دیگران‌ است‌ مثل‌، کار در سازمان‌های‌ خدماتی‌ و سلامتی‌، پرستاری‌ و تدارکات‌ مهمانی‌ها، عروسی‌ها و غیره‌... برایشان‌ مناسب‌ هستند. عشق ‌ذاتی‌ آنها نسبت‌ به‌ رفاه‌، آسایش‌ و خوب‌ زندگی کردن‌ باعث‌ می‌شود که‌ سر‌آشپز یاخانه‌‌دارهای‌ خوبی‌ باشند. گاهی‌ اوقات‌ میل‌ وافری‌ نسبت‌ به‌ کارهای‌ تجاری‌ و بازرگانی‌ پیدا می‌کنند و به‌ عنوان‌ صاحبان‌ صنایع‌ موفق‌ هستند. آنجا سازمان‌دهنده‌هائی‌ خوب‌ محسوب‌ می‌شوند. در امر اقتصاد شامه‌ قوی‌ دارند و از آنجائی‌ که ‌خلاق‌ و مبتکر هستند و در ضمن‌ طبعی‌ رمانتیک‌ و احساساتی‌ دارند، در امر اکتشاف ‌و کند و کاو در مکان‌های‌ قدیمی‌ و باستانی‌ موفقند. همچنین‌ می‌توانند کلکسیونرهای‌معروفی‌ شوند و در کار خرید و فروش‌ عتیقه‌ از تبحر خاصی‌ برخوردارند. آنها به‌عنوان‌ واسطه‌، بنگاه‌ دار، باغبان‌ و دریانورد افرادی‌ موفق‌ به‌ شمار می‌آیند.

از نظر جسمانی‌ و در ظاهر متوسط محسوب‌ می‌شوند و در مقایسه‌ با بقیه‌ اعضای ‌بدنشان‌ از پاهائی‌ کوتاه‌ برخوردارند.

موهایشان‌ معمولاً قهوه‌ای‌ رنگ‌، صورت‌‌هایشان‌ گرد، رنگ‌ و روئی‌ پریده‌، پیشانی‌هائی‌ برجسته‌، چشمانی‌ کوچک‌ و به‌ رنگ‌های‌ آبی‌ یا طوسی‌، بینی‌‌هائی‌ کوتاه‌ شاید هم‌ سربالا و دهانشان‌ گوشتالود هستند. گاهی‌ اوقات‌ مشاهده‌ شده‌ که‌ ناشیانه‌ و بدقواره‌ راه‌ می‌روند.

  بیماری‌های احتمالی
صورت‌ فلکی‌ سرطان‌ بر قفسه‌ سینه‌، سینه‌ها، آرنج‌ها، زانوها، معده‌ و دستگاه‌ گوارش‌، و اندام‌ تناسلی‌ زنانه‌ حکمرانی‌ می‌کند. بیماری‌ هولناک‌ سرطان‌ که‌ می‌تواند هر عضوی‌ از بدن‌ را تحت‌ تأثیر قرار دهد، گفته‌ می‌شود که‌ نامش‌ را از این‌ برج‌ برگرفته‌ است‌.اگرچه‌، این‌ نظریه‌ از بسیاری‌ جهات‌ نادرست‌ است‌، چون‌ ریشه‌ و مأخذ کلمه‌ سرطان ‌از لاتین‌ به‌ معنای‌ قانقاریا و همچنین‌ خرچنگ‌ مشتق‌ شده‌ است‌. با این‌ وجود گفته ‌می‌شود که‌ متولدین‌ تیرماه‌ مستعد ابتلا به‌ ناراحتی‌های‌ سینه‌ پهلو، آب‌ آوردگی‌، بواسیر و واریس‌ هستند. تحریک‌‌پذیری‌ که‌ در بالا ذکر شد، می‌تواند منجر به‌ سوءهاضمه‌، ورم‌ معده‌ و دیگر بیماری‌های‌ دستگاه‌ گوارش‌ شود و همچنین‌ احتمال‌ مبتلاشدن‌ به‌ سینه‌ درد و ضعف‌ بینائی‌ در آنها زیاد است‌.

  علاقمندی‌ها
کارهای‌ ذوقی‌ و تفننی‌، ماجراهای‌ خیال‌‌انگیز، بچه‌ها، خانه‌ و وطن‌، مهمانی‌.

  بیزاری‌ها
موقعیت‌های‌ اعصاب‌ خرد‌کن‌ و ناراحت‌‌کننده‌، شکست‌، هرگونه‌ مخالفت‌و تضاد، تحت‌‌الامر قرار گرفتن‌ و دستورگیری‌، پند و اندرز (خواه‌ خوب‌، خواه‌ بد).

  مشکلات‌ احتمالی
هر کسی ویژگی‌ها و خصوصیات‌ منحصر به‌ فردی دارد و زمانی که‌ این‌ خصلت‌ها سرکوب‌ و یا فرو‌خورده‌ شوند، یا برآورده‌ نشوند، باعث‌ بروز مشکلاتی می‌شوند. توصیه‌ ما این‌ است‌ که‌ این‌ پیشنهادات‌ را به‌ کار ببندید و از مواجهه‌‌شدن با نتایج‌ عالی آن شگفت‌زده‌ شوید:

ـ شما زود‌رنج‌ و آسیب‌پذیر هستید و گاهی‌ اوقات‌ آن‌ چنان‌ احساس‌ وابستگی‌عاطفی‌ پیدا می‌کنید که‌ نتیجتاً متحمل‌ آسیب‌های‌ سخت‌ و تحقیر‌شدن‌های‌ موهوم‌ و غیر‌واقعی‌ می‌شوید. این‌ حالت‌ می‌تواند شرایط شدیداً نگران‌‌کننده‌ تشویش ‌برانگیزی‌ را برایتان‌ ایجاد کند که‌ حتی‌ با همسرتان‌ نیز دچار مشکل‌ شوید.

ـ مطمئن‌ باشید که‌ آن‌ عشق‌ و علاقه‌ای‌ را که‌ ابراز می‌دارید، آن‌ چیزی‌ نیست ‌که‌ نیاز دارید تا از شما حمایت‌ شود. به‌ همین‌ دلیل‌ نباید به‌ دیگران‌ وابسته‌ شده‌ و درحقیقت‌ به‌ آنها بچسبید. بهتر است‌ به‌ دنبال‌ کاری‌ باشید تا سرتان‌ گرم‌ شده‌ و بر این‌حالت‌ منفی‌ غلبه‌ کنید. لازم‌ است‌ که‌ تنها به‌ خودتان‌ متکی‌ باشید و به‌ جنبه‌های‌مثبت‌ شخصیت‌تان‌ بچسبید.

ـ یکی‌ از بزرگترین‌ عیوب‌ و نقطه‌ ضعف‌های‌ شما بیش‌ از حد خودبینی‌ است ‌که‌ گاهی‌ اوقات‌ باعث‌ می‌شود از درک‌ آنچه‌ دیگران‌ در حال‌ انجامش‌ هستند، عاجز بمانید. گاهی‌ اوقات‌ اگر یکی‌ از اعضای‌ خانواده‌تان‌ موفق‌تر از شما باشد، احساس ‌درماندگی‌ می‌کنید.

ـ باید حداکثر سعی‌ و تلاش‌ خود را به‌ کار ببندید تا این‌ احساس‌ را درخودتان‌ سرکوب‌ کرده‌ و از موفقیت‌ دیگران‌ خوشحال‌ شوید، هنگامی‌ که‌ موفق‌ به ‌انجام‌ این‌ کار شوید، رفته‌ رفته‌ عادت‌ می‌کنید از شادی‌ و موفقیت‌ آنها به‌ وجد آمده‌ وحتی‌ خوشحال‌تر از آنها شوید.

ـ هنگامی‌ که‌ به‌ شما دستور دهند، به‌ شدت‌ عصبانی‌ و ناراحت‌ می‌شوید و این ‌ناتوانی‌ در شما منجر به‌ یک‌ مشکل‌ بزرگ‌ می‌شود. این‌ حالت‌ خیلی‌ خطرناک‌ است‌، چون‌ به‌ همین‌ دلیل‌ فرصت‌های‌ خوب‌ زندگی‌تان‌ را از دست‌ می‌دهید، خانواده‌تان ‌تحت‌ تأثیر قرار می‌گیرند چون‌ در انجام‌ بسیاری‌ از مشاغل‌ ناتوان‌ می‌مانید.

ـ بهتر است‌ یک‌ گوش‌تان‌ در باشد و دیگری‌ دروازه‌. لازم‌ است‌ که‌ به‌ اطرافتان‌ بیشتر دقت‌ کنید تا متوجه‌ شوید که‌ همکارانتان‌ چگونه‌ با رئیس‌ کنار می‌آیند و دستور می‌گیرند. اگر سکوت‌ اختیار کنید و از دستورات‌ پیروی‌ نمایید، خیلی‌ زود در می‌یابید که‌ می‌توانید ارتباطاتتان‌ را گسترده‌ کرده‌ و با همه‌ دوست‌ باشید.

ـ شما از کوچکترین‌ مسایل‌ بهانه‌ می‌گیرید، که‌ همین‌ باعث‌ می‌شود دوستانتان ‌از شما آزرده‌‌خاطر شوند. گاهی‌ اوقات‌ از کاه‌، کوهی‌ می‌سازید و سر هیچ‌ دعوا راه‌ می‌اندازید. به‌‌طور قطع تعلل‌ و امروز و فردا کردن‌ خانواده‌ و دوستان‌ را رنجیده‌ خاطر می‌سازد.

ـ سعی‌ کنید در زندگی‌ هدف‌ مشخصی‌ را دنبال‌ کنید و نگرانی‌های‌ بیهوده‌ را فراموش‌ نمائید. در این‌ صورت‌ اطرافیان‌ از حضور شما بیشتر لذت‌ می‌برند و خودتان‌ نیز پی‌‌می‌برید که‌ جریان‌ در زندگی‌ با ملایمت‌ و آرامی‌ طی‌ می‌شود.

  سیاره‌ حاکم‌ بر شما (ماه‌) است
۱. فاصله‌ متوسط ماه‌ از زمین (برحسب‌ کیلومتر): ۴۰۰۳۸۴
۲. دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (برحسب‌ سال‌): ۲۴۰
۳. شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۷۳۸۱
۴. شعاع‌ قطبی‌ (برحسب‌ کیلومتر): ۷۳۸۱
۵. دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ (برحسب‌ روز‌): ۳۲۱۷۷
۶. انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (برحسب‌ درجه‌): ۰
۷. تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۰

  حقایق‌ جالب‌ و شگفت‌انگیز دیگری راجع‌ به‌ ماه‌ تولد
خرچنگ‌ یک‌ موجود شب‌ گرد آبی‌ است‌ که‌ به‌ واسطه‌ چنگ‌های‌ بزرگش‌ به‌ خوبی‌می‌تواند از خودش‌ دفاع‌ کند. او به‌ راحتی‌ در دنیای‌ زیر آب‌ به‌ حیات‌ خویش‌ ادامه‌ می‌دهد و رشد می‌کند. قرن‌‌هاست‌ که‌ به‌ عنوان‌ یک‌ ماده‌ غذائی‌ لذیذ و ارزشمند مورد توجه‌ قرار گرفته‌ است‌. تنوع‌ خرچنگ‌ها زیاد است‌ و در اکثر اقیانوس‌های‌ جهان‌ ودر بسیاری‌ از جزایر یافت‌ می‌شوند. آنها مردارخوار دریائی‌ محسوب‌ می‌شوند و به‌ همین‌ دلیل‌ با پاکسازی‌ و تمیز نگه‌ داشتن‌ آب‌ها به‌ ما انسان‌ها کمک‌ شایان‌ توجهی ‌می‌نمایند.

  رنگ محبوب و سنگ خوش یمن
۱. رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ تیر ماه‌ نقره‌ای (رنگ‌ تشعشعات‌ ماه‌) است‌.

۲. سنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ تیرماه‌ مروارید زیبا و شفاف‌ است‌. مروارید هم ‌تشعشعات‌ نقره‌ای‌ رنگی‌ را از خود ساطع‌ می‌کند. این‌ تشعشعات‌ نقره‌ای‌ رنگ‌ و پرتلالؤ را از رنگ‌ جداره‌های‌ صدفی‌ می‌گیرند که‌ در آن‌ رشد می‌کنند. یک‌ مرواریداصل‌، زیبا و سالم‌ حتی‌ به‌ قیمت‌ سی میلیون دلار خرید و فروش‌ می‌شود. بنابراین‌ صحبت‌‌کردن‌ از یک‌ (مروارید گران‌ قیمت‌) حقیقتاً دشوار است‌. این‌ سنگ‌قیمتی‌ اگر در معرض‌ اسپری‌ مو، اسیدها، تعریقات‌ و بعضی‌ از محصولات‌ آرایشی ‌قرار بگیرد، صدمه‌ می‌بیند.

  نام‌ افراد مشهوری که‌ در ماه‌ تیر متولد شده‌اند
۱. هنری‌ هشتم‌ (۸ تیر ۱۴۹۱)
۲. پرنس‌ دیانا (۱۱ تیر ۱۹۶۱)
۳. مایک‌ تایسون‌
۴. جولیوس‌ سزار
۵. نلسون‌ ماندلا (۲۸ تیر)


طالع بینی مصری متولیدین تیر :
تیر (سرطان)


متولدین دهه اول این ماه طالعی نیک دارند و در زندگی اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی موفق هستند. اغلب شخصیت‎های دینی و اجتماعی، از متولدین این دهه می‎باشند، این افراد دارای هوش و ذکاوت، تحمل خوب، پرانرژی، درون‌گرا، دارای افکاری ثابت، عموماً دارای شهرت و موفقیت اجتماعی می‎باشند. مشاغل موافق با اینان: فعالیت‎های دریائی، صیادی و قایق‎رانی، سدسازی، آب و آبیاری، عمرانی، امور عام المنفعه، مشاغل سیار و آزاد و. .. می‎باشد.

متولدین دهه دوم این ماه، افرادی حساس، ناپایدار، تأثیرپذیر، دو شخصیتی، دمدمی مزاج، متعصب و پایبند به تعهدات اجتماعی و اقتصادی و خانوادگی، به علت عدم ثبات روانی، از برخورد صحیح با مشکلات ناتوان، اما در مشکلات دیگران توانا و مشاور و مددکار می‎باشند. این افراد مریدانی صادق، دوستانی وفادار، طالب طبیعت و سیر و سفر و اغلب دارای عمری طولانی خواهند بود.

متولدین دهه سوم این ماه، افرادی اجتماعی، فعال، شجاع، مغرور، سخت‎گیر، جدی، دارای نظم و انضباط، پایبند سنت‎ها، مخالف نوآوری، دارای شخصیت غریزی و تمایلات جسمانی، در برخورد خشن و تندخو با محیط اطراف ناسازگار، ماجراجو، قدرت‌طلب، متکی به نیروی جسمانی، در امور خانوادگی سرکش، بعضاً در زندگی زناشوئی ناموفق و مواجه با شکست، اهل سیر و سفر و . . .

مشاغل مورد علاقه متولدین این دهه از ماه سرطان اغلب گوناگون بوده و از ساختمان‌سازی تا تخصص‎های علمی و مهندسی و غیره است. گاه تنوع شغلی و زندگی این افراد تا حد خانه به دوشی پیش می‎رود.
طالع بینی هندی متولیدین تیرماه :
  مرد متولد تیر
عجب نشانه دوست داشتنی است! مردان متولد این برج عکس ظاهر بدعنقی که دارند، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند. وقتی به متولد تیر فکر می‌کنید، خرچنگ را از یاد نبرید. بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویاروئی و یا خلاصی از گرفتاری، قدم‌های جنبی بر‌‌می‌دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید.

بیشتر مردان متولد برج تیر آرام، احساساتی، خانگی و شیفته آشپزی هستند. نشانه خرچنگ بر شکم حکومت دارد و ضرب‌المثل قدیمی، راه ورود به قلب یک مرد از شکمش می‌گذرد، راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیم غذائی دارد، ‌حرفش را باور نکنید.

او دمدمی است. علت خلق و خوی متغیر او ماه است که سبب می‌شود بسیار احساساتی و یا کاملاً سرد و نا امید باشد. ( او عقل و منطق سرش نمی‌شود) قلب متولد تیر به مغزش فرمان می‌دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست. اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم. او راحت‌تر از مردان متولد سایر برج‌ها ابراز احساسات می‌کند، مردان متولد برج‌های مختلف هر یک احساسات خود را به نوعی بیان می‌کنند. متولد آبان به شکل جنسی، مرد متولد اسفند به شکل رویائی و متولد تیر به شکل عاطفی.

مشکل اصلی شما با او، این است که می‌خواهد مادرش باشید. احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد. یا عاشق اوست و یا از او متنفر است. بیزاری او از مادرش گاه سبب می‌شود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود، یا این که مادر را آنقدر دوست دارد که شما احساس می‌کنید فراموش شده‌اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می‌کنید.

بیش از آنکه با او پیوند زناشوئی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است. اگر او از آن مادرهای پاک باخته است که پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشکل پیدا می‌کنید. اگر نمی‌دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ، تله‌ای کار بگذارید تا بفهمید او چیست؟!

او در گذشته زندگی می‌کند و ناخودآگاه به دنبال شریکی است که یاد آور مادرش باشد. او به ریشه‌ها اهمیت زیادی می‌دهد و اغلب در شهرستانی که متولد شده زندگی می‌کند و همانجا هم می‌میرد. حتی گاهی خانه دوران کودکی‌اش را سال‌ها بعد مجدداً می‌خرد و همانجا زندگی می‌کند.

او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادت‌های بدی کسب نکند، چون عادت‌های قدیمی را دیر فراموش می‌کند. او به دنبال شریکی است که برایش مادری کند، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نکند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می‌کند به طوری که دهان همه از تعجب باز می‌ماند.

او پدری فداکار و تو دل برو است. با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه، مثلاً پس از یک روز سخت کاری، در خانه پیش بند می‌بندد و بدون نق و نوق برای بچه‌ها آشپزی می‌کند. او از اعضای خانواده مراقبت می‌کند‌، آخر هفته بچه‌ها را بیرون می‌برد و حتی از قناری هم مواظب می‌کند. او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است که خودش بچه نداشته باشد، در این صورت دوستان و همکاران را بچه‌های خود می‌داند.

  زن متولد تیر
عجب نشانه رضایت بخشی است! تیر یکی از بهترین برج‌ها برای تولد زنان است.

دختر متولد برج تیر بسیار حساس است و از نیروهای مرموزی دراین زمینه برخوردار است. دختر متولد تیر نسبت به واژه‌ها حساسیت خاصی دارد و لازم است که به احساسات و عواطف خود آگاه باشد و به آنها نظم دهد، چون در غیر این‌صورت مثل تکه‌های از هم گسیخته یک قایق شکسته، در دریای زندگی به این سو و آن سو می‌رود. او می‌تواند چون یک آتشفشان دچار فوران احساسات شود و اطرافیان را بترساند و گاهی نیز چنان درگیر حسادت می‌شود که به فرار از چنگال او برای همه مشکل می‌شود.

زن متولد تیر، خیلی یک دنده است و این خصلت او گاه دوست‌داشتنی است چون سماجت او را در رسیدن به خواسته‌هایش کمک می‌کند اما از نظر عاطفی، افتضاح است چون نمی‌داند چه وقت، کجا و چرا توقف کند. او قادر نیست بفهمد یک رابطه کی تمام شده و اگر تصویری مبهم و نادرست از پایان رابطه داشته باشد آنقدر سماجت می‌کند و به طعمه و چنگ می‌زند تا عشق و علاقه هر دو طرف به نفرت تبدیل شود.

احساسات او گاه به حد افراط می رسد و به جای آنکه از او آدمی عاشق، مهربان، دلسوز، آرام، فادار، محافظ و رام بسازد، آشفتگی به بار می‌آورد. او از نظر دیگران آدمی مرموز، دسیسه چین و زود رنج است. در واقع دیگران احساسات او را بد تعبیر می‌کنند و تلاش می‌کنند تا از او دوری کنند اما احساسات و دلبستگی‌های او بسیار قوی است و تمام این سوء تعبیرها ناشی از غرور اوست.

این زن اگر آدم مثبتی باشد، بسیار همدل، پر‌احساس و یاری بخش است واگر احساساتش را به‌درستی جهت دهد و خود را به شکلی درست و غیر‌مستقیم وقف شریک کند همه چیز عاشقانه پیش خواهد رفت. اما، امان از وقتی که همه چیز را خراب می‌کند، گریه و شیونی سر می‌دهد که آن سرش ناپیدا است.

زن متولد تیر اگر وجودش را سازمان بخشیده باشد، محشر است. او از شریک خانواده و هرکس که برایش مهم است، صادقانه و با نظم و مقررات خاص محافظت می‌کند. او در موقع لزوم دیگران را توبیخ نیز می‌کند. اگر او منفی باشد خجالت می‌کشد که دیگران را مواخذه کند، البته زن متولد تیر پس از نطق آتشین، یا دعوا با دیگران خودخوری می‌کند و فکر می‌کند آیا کارش درست بود یا نه و حسابی گریه خواهد کرد، مهم این است که او بلاخره نظرش را می‌گوید و عاقلانه عمل می‌کند.

بیشتر زنان متولد تیر جمع و جور و خوش هیکل هستند. برخی هم به شکل دلچسبی خپل هستند.

دختر متولد چهارمین برج در منطقه‌البروج معمولاً زیاد لبخند می‌زند. او گرم و خودمانی است و رفتاری مادرانه دارد. از این رو بودن در کنار او، لذت بخش است. او دوست‌داشتنی است و عاشق بچه است و اگر بچه نداشته باشد او یک حیوان خانگی نگهداری می‌کند.

اشتباه نکیند، زندگی خانوادگی مانع روشنفکری او نشده است. او می‌تواند در عین همدلی و منطق فمینیست باشد، و در این مورد مانند متولدین برخی برج‌ها سرسخت تند و متعصب نیست.

بی شک او بهترین مادر است اما از آنجا که انحصارگری در خون اوست،جدا‌شدن بچه‌ها از خانواده، وی را دچار دلشوره می‌کند. چون جدا‌شدن از خانواده برای خودش هم سخت بوده است. حتی وقتی بزرگ می‌شود بیشتر وقتش را با ایل و تبارش می‌گذراند. نمونه بارز این زن، رئیس من است که بیشتر وقتش را با خانواده می‌گذارند چون زندگی‌‌اش حول کسب و کارش می‌چرخد. مثل بقیه زن‌های متولد این برج وقتی اسم دوستانش را بپرسی، از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی‌کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام.جالب انگیز بود.
یکی از روز های این ماه تولد من است

PaRi شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:06 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

حالا چرا تیر ماه؟؟؟ یعنی من بدبخت که شهریوریم باید 3 ماه صبر کنم؟؟؟؟!! گناه دارمااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد