نحوه پذیرش در بیمارستان روانی !!!


هنگام بازدید از یک بیمارستان روانی، از روانپزشک پرسیدم: شما چطور می‌فهمید که یک بیمار روانی به بستری شدن در بیمارستان نیاز دارد یا نه؟پ روانپزشک گفت: ما وان حمام را پر از آب می‌کنیم و یک قاشق چایخوری، یک فنجان و یک سطل جلوی بیمار می‌گذاریم و از او می‌خواهیم که وان را خالی کند. من گفتم: آهان! فهمیدم. آدم عادی باید سطل را بردارد چون بزرگ‌تر است. روانپزشک گفت: نه عزیزم! آدم عادی درپوش زیر آب وان را بر می‌دارد. شما می‌خواهید تخت‌تان کنار پنجره باشد؟
نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

ها ها هااااااااااا
ای ول منم باید بستری شم البته کمی مسکوک بودم به خودم ولی الان یقین دارم!

سپیده جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://sepidvamajid.blogsky.com

ها ها هااااااااااا
ای ول منم باید بستری شم البته کمی مسکوک بودم به خودم ولی الان یقین دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد